Όροι εγγύησης
ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση καλής λειτουργίας σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις του εκάστοτε κατασκευαστή (1-2 χρόνια). Το νόμιμο παραστατικό αγοράς είναι ο χρόνος έναρξης εγγύησης.
**Μητρικές κάρτες με στραβωμένα pin (bent pins) δεν καλύπτονται απo εγγύηση.
Για να καλυφτείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο.
Αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης του D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase), εφόσον πρόκειται για εξαρχής ελαττωματικό προϊόν.
Η εγγύηση D.O.A.-D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
- Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.
- Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.
Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφτείτε είναι:
Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.
Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.
Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ :
Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service.
- Ο φορτιστής και ακουστικά-hands free δεν καλύπτονται από εγγύηση
- Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:
- Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
- Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
- Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
- Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ SERVICE
Apple: Ιnfo Quest Technologies Service Center & Αποθήκες
Διεύθυνση: Μπιχάκη 42, Αγ. Ιωάννης Ρέντης 182 33
Τηλέφωνο: 21 1999 1260
Samsung: Smartec S.A.
Διεύθυνση: Φειδιππίδου 7, Χαιδάρι 124 61,
Τηλέφωνο: 210 582 0000
Samsung, Huawei, LG, Nokia: TS Solutions S.A.
Διεύθυνση: Λεωφ. Κηφισού, Αθήνα 104 42
Τηλέφωνο: 210 519 7500
LG: Procordia
Κριμαίας 7-9 Ν.Ψυχικό
Τηλέφωνο: 210 7777076 - 217 0008078